شناسهٔ خبر: 118755 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

آمار واحدهای مسکونی آماده تحویل نهضت ملی به زودی اعلام می‌شود/ راهکار وزیر راه و شهرسازی برای کاهش هزینه‎‌های سفر به جام جهانی

رستم قاسمی عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه شرایط خریداری بلیط ارزان قیمت جام جهانی قطر برای ایرانیان فراهم است گفت: آمار واحدهای مسکونی آماده تحویل نهضت ملی به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در رابطه با سفر به قطر، اعلام کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه به قطر سفر داشتیم و با توجه به ارتباط خوب با همتای قطری در خصوص حمل و نقل و راجع به پروازهای جام جهانی تصمیمات خوبی گرفته شد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مردم بسته‌های گران‌قیمت جام جهانی را خریداری نکنند، گفت: توافق ما با قطر این بود که بلیط رفت و برگشت ارزان قیمت محاسبه شود که این شرایط فراهم شده است.

عضو کابینه دولت سیزدهم توضیح داد: پیشنهاد ما این بود ایرانی‌ها به کیش و از آنجا به دوحه بروند و بازی‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند. فرصتی است که برای فوتبال دوستان فراهم شده و بلیط‌ها با این شرایط به زودی ارائه می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: به دلیل جام جهانی هزینه در قطر بالا است. توافق ما این بود برای کلیه هواپیماهای ایرانی هیچ پولی پرداخت نشود و این به نفع مردم خواهد بود.

وی در رابطه با واگذاری مسکن نیز توضیحاتی ارایه کرد و گفت: به طور مرتب در حال پیگیری هستیم. رئیس‌جمهور پنجشنبه به زنجان می‌رود و خواستیم از نهضت ملی مسکن در آنجا بازدید کند. آمار دقیق مسکن‌های آماده تحویل تا پایان سال، ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.