شناسهٔ خبر: 118801 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

بهره برداری از ۴ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در یزد

حامد معتمدی معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از در دستور کار بودن ساخت 8 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان یزد خبرداد و گفت: در یک سال آینده 4 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان یزد به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (یزد)، حامد معتمدی معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به ظرفیت خالی موجود در محورهای مواصلاتی استان جهت سرمایه‌گذاری در زمینه احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین جاده‌ای، اظهار داشت: هدف از ایجاد مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، ارائه خدمات و امکانات با کیفیت و تجمیعی به رانندگان و مسافران است.

وی افزود:در حال حاضر ساخت 8 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در دستور کار این اداره کل قرار دارد که از این تعداد، طی یک سال آینده 4 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی برای ارائه خدمات به مسافران و رانندگان جاده ای آماده و به بهره برداری خواهد رسید.

معتمدی عنوان داشت: در حال حاضر ۱۴ مجتمع خدمات رفاهی بین ‌راهی در سطح محورهای مواصلاتی استان یزد فعال بوده که آمادگی ارائه خدمات مختلف به رانندگان و مسافران را دارند.

وی با بیان اینکه هم ‌اکنون در محورهای یزد - طبس، یزد- بافق - بهاباد و اردکان - چوپانان ظرفیت خالی جهت سرمایه‌گذاری در زمینه احداث مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی وجود دارد افزود: حجم بالای سرمایه گذاری و تدریجی بودن بازگشت سرمایه در کنار عدم آشنایی سرمایه گذاران در جهت سرمایه گذاری در بخش مجتمع های خدمات رفاهی و چند تخصصی بودن فعالیت در مجتمع ها، باعث شده تا در برخی مسیرها با استقبال کمتری در زمینه‌ سرمایه‌گذاری در بخش مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی مواجه باشیم.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در پایان وجود پمپ بنزین در مجتمع های خدمات رفاهی را یکی از ارکان تکمیل کننده مجتمع‌ها در زمینه تنوع بخشی به خدمات دانست و اظهار کرد: در حال‌حاضر تمام مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی استان دارای پمپ بنزین بوده و در نظارت‌های مشترک کمیته نظارت مورد بازدید مستمر قرار می‌گیرند.