شناسهٔ خبر: 118888 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی درخواست های بخش حمل و نقل مسافر برگزار شد؛

نشست هم اندیشی فصلی با بخش انجمن های مسافر خراسان شمالی

نشست فصلی نشست هم اندیشی فصلی با بخش انجمن های مسافر خراسان شمالی با هدف بررسی مسائل و درخواست های بخش حمل و نقل مسافر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، در این جلسه محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مجموعه شرکت های مسافری و رانندگان برای جابجایی زائران اربعین حسینی و ۲۸ صفر تقدیر کرد و گفت: آمار دقیق تعداد ناوگان اتوبوسی به تفکیک شرکت های مسافری استان توسط تشکل های صنفی به این اداره کل ارسال تا برنامه ریزی های آتی با آمار موجود انجام شود.

بر اساس این گزارش در این جلسه، بخش انجمن های مسافر خواستار ادامه ارائه تسهیلات بند الف تبصره ماده ۱۸ به مالکان اتوبوس و مینی بوس برای بازسازی ناوگان شدند و در صورت امکان تسهیلات بازسازی برای خرید ناوگان نو اختصاص یابد.

با توجه به مشکلات مطرح شده در خصوص پارک سوارها و پایانه مسافری بجنورد، مقرر شد جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه برگزار شود.

تشکل های صنفی مسافری نیز درخواست های خود را مطرح کردند و قرار شد به طور کتبی این موارد را بر اساس اولویت به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کنند تا در ستاد و یا سازمان پیگیری شود.