شناسهٔ خبر: 118909 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد؛

رفع فوری همه موارد تعرض به زمین‌های دولتی در مهرماه امسال

سفر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به استان اصفهان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه در مهرماه امسال از ۱۷۹ مورد تعرض به اراضی دولتی همه موارد رفع شده، گفت: این موارد شامل بیش از ۶۴ هکتار زمین دولتی بوده که با تلاش همکاران ما در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان‌ها همگی به صورت فوری رفع تعرض شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا فخاری مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: در بحث اجرای احکام هم ۲۹ مورد حکم قطعی در استان‌ها اجرا شده که بر این اساس بیش از ۱۷ هکتار زمین دولتی به ارزش ۵۱۸ میلیارد تومان از چنگ زمین‌خواران آزاد شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیشترین موارد رفع تعرض مربوط به استان‌های ایرانشهر، خوزستان، بوشهر و فارس بوده، افزود: بر اساس گزارش همکاران ما در یگان حفاظت استان‌ها در آذربایجان غربی، سمنان و قم هیچ تعرضی گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: در بحث اجرای احکام قطعی هم استان اصفهان با ۹ مورد، بیشترین تعداد در بازپس‌گیری اراضی را در مهرماه سال‌جاری داشته است.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، شهروندان می‌توانند گزارش تعرض به زمین‌های دولتی را از طریق شماره تماس ۱۶۵۶ به یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن که وظیفه حفظ و نگهداری از زمین‌های دولتی را برعهده دارد، اعلام کنند.