شناسهٔ خبر: 118948 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۷ماهه گذشته انجام شده است:

صدور بیش از۸۳ هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل

بيش از 17 هزار تن کالا از مبدأ استان كرمان حمل شده است رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت: در ۷ ماهه گذشته  ۸۳هزار و ۵۲۲ برگ بارنامه درشهرستان اردبیل صادر شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،بهرام خیاوی در بازدید از محور ارجستان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱ میلیون و ۲۱۷ هزار تن کالا ازاین شهرستان جابجا شده است گفت:۳۴ شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ شرکت مسافربری دراین شهرستان در حال فعالیت  وخدمات رسانی به مردم و مسافران هستند تصریح کرد:۵۳۳ هزار و۱۴۴ نفر مسافرنیز در ۷ ماهه گذشته از شهرستان اردبیل جابجا شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل خاطرنشان شد:این تعداد جابجایی مسافر در قالب ۸۸ هزار و ۴۵۳ سفر انجام شده است.

خیاوی با هدف صیانت و حفاظت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم، در ۷ ماهه گذشته از شناسایی و قلع و قمع ۱۷۸ مورد ساخت وساز غیر مجاز در شهرستان اردبیل خبرداد و بیان کرد:با حضور۳۳۰ مورد گشت راهداری در محورها تاکنون۳۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، با اخذ دستور قضایی۲۴ مورد ساخت وساز غیر مجاز قلع وقمع وتخریب،۹۴ مورد تابلو های تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی وقلع وقمع شده ،برای ۷۲ نفر از متخلفان و متجاوزان توقف کارواخطارابلاغ شده  وهمچنین از ۲۸ مورد حفاری ودرختکاری غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

 وی در ۷ ماهه گذشته رفع افتادگی ۲۵۴کیلومتر از شانه راه رادرشهرستان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:در این مدت راهداران ۱۳ مورد از رمپ های ورودی و خروجی را ایمن سازی و ۳۵ عدد ازراههای دسترسی غیرمجاز راانسداد کرده اند .

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل ایجاد ۲۶ عدد سرعتکاه آسفالتی ،اصلاح و رنگ آمیزی ۴۹۰  عدد از سرعت کاه آسفالتی، تعمیر ۹۲۶ شاخه گاردریل های آسیب دیده، تهیه و نصب ۲عددچراغ های چشمک زن، ایجاد روشنایی نقطه ای در ۱ محل، پاکسازی سطح جاده از آثار لاشه حیوانات به تعداد ۸۷۲ مورد و زهکشی و دریواسیون پلهای بزرگ به حجم ۱۹۵ متر مکعب را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۷ ماهه گذشته برشمرد.