شناسهٔ خبر: 118967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مهر امسال انجام گرفت؛

صدور بیش از ۶۱ هزار برگ بارنامه در استان قزوین

بارنامه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از جابه‌جائی ۸۵۸هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای این استان در مهر ماه امسال خبر داد و گفت: برای حمل این میزان بار ۶۱هزار و ۲۳۸برگ بارنامه صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، علیرضا معیری‌پور با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت حمل و نقل در یک ماه گذشته گفت:در این مدت ۶۲فقره کارت هوشمند برای رانندگان و ناوگان حمل و نقل کالا و ۲۴فقره برای رانندگان و ناوگان حمل و نقل  مسافر صادر شده است.

وی، تعداد مسافران جابه جا شده با ناوگان حمل و نقل مسافر قزوین را در این مدت  ۱۶۹هزار و ۴۱ نفر عنوان کرد و گفت: ۸۵,۴۶۹ نفر از این مسافران داخل استان و ۸۳,۶۷۲ نفر به خارج از استان جابه‌جا شده اند.

معیری‌پور ادامه داد:در حوزه ایمنی وترافیک نیز طی ماه گذشته علاوه بر اجرای طرح ایمن سازی در ۶مدرسه واقع در حاشیه راه های استان، ۵۰ کلاه ایمنی نیز بین راکبان موتورسیکلت در استان توزیع شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، بازرسی از ۶۰دستگاه خودرو جهت کنترل اضافه تناژ بار، انجام ۵۰گشت نظارت بر حمل مواد خطرناک، ۴هزار و ۶۳۰برگ معاینه فنی خودرو را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی و ترافیک عنوان کرد.