شناسهٔ خبر: 118977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ماه گذشته

۲۹پرونده در کمیته مکان‌یابی مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین بررسی شد

مجتمع های خدماتی- رفاهی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از رسیدگی به ۲۹پرونده در کمیته مکان‌یابی مجتمع های خدمات رفاهی طی ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، امیر علی پور گفت:کمیته مکان‌یابی در صورت تایید درخواست های احداث مجتمع های خدمات رفاهی، محل مورد نظر را بازدید و در صورت تایید محل، استعلامات اولیه را از مراجع مربوط اخذ می‌کند و با تکمیل پرونده و پس از آن در صورت صدور موافقت اصولی، سایر استعلامات صادر و گام به گام فرایند تعیین شده پیش می‌رود تا مجوز ساخت از  مراجع مربوط صادر و عملیات احداث مجتمع آغاز شود.

وی از تداوم نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی خبر داد و اضافه کرد:در یک ماه گذشته ۴بازدید از مجتمع های در حال فعالیت توسط تیم مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، شرکت پخش فراورده‌های نفتی، تعزیرات حکومتی و ستاد اقامه نماز انجام شد.

به گفته علی‌پور استان قزوین دارای ۳۶مجتمع خدماتی رفاهی با مساحت ۵۷۳هزار متر مربع و ۲۱مجتمع در حال ساخت با مساحت ۶۷۰هزار متر مربع است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:تا پایان امسال ۶مجتمع خدماتی رفاهی دیگر نیز در استان به بهره برداری خواهد رسید.