شناسهٔ خبر: 119008 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چناران خبرداد:

اجرای ۲ کیلومتر روکش آسفالت در محور چناران - قوچان با مصرف ۳هزار تن آسفالت بیندر

243 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چناران از اجرای ۲ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در محور بزرگراهی چناران - قوچان در عرض ۱۰ متر با مصرف ۳هزار تن آسفالت بیندر طی مهر ماه ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، جواد احمدی به تشریح گزارشی از عملکرد اداره این شهرستان طی هفتمین ماه از سال جاری پرداخت و گفت: در این ماه پروژه‌هایی همچون مرمت ۳۰ شاخه گاردریل تصادفی در بزرگراه چناران - قوچان - مشهد، اجرای ۱۲هزار متر عملیات خط‌کشی در محور بزرگراه چناران - مشهد - قوچان و نصب ۱۳ نیوجرسی در ورودی کمربندی چناران به انجام رسید.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصول پر بارش، گفت: برای آمادگی مواجهه با بارش‌ها، نسبت به تهیه ۲هزار تن شن و نمک زمستانی اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چناران در پایان نیز به مواردی همچون، ‌نصب ۲۰ عدد تابلو جدید، تعمیر، مرمت و بازنصب ۵۰ عدد تابلو، انجام ۱۰ کیلومتر تیغ‌زنی محورهای روستایی و پاکسازی ۱۷ کیلومتر از حریم راه بزرگراه چناران - مشهد به عنوان سایر اقدامات صورت گرفته توسط این اداره طی مهر ماه سال جاری اشاره کرد.