شناسهٔ خبر: 11902 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رستمی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

اخلاق‌مداری و اطلاع‌رسانی به موقع از شروط برگزاری پرشور انتخابات نظام مهندسی ساختمان است

علی بخش رستمی قادی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان اطلاع رسانی قوی و به موقع بین رأی دهنگان را مهم ترین عامل برگزاری انتخابات پرشور و نشاط اعلام کرد.

علی‌بخش رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: به عقیده من رقابت سالم بین کاندیدا و رعایت اخلاق مداری در تبلیغات انتخاباتی باعث جذب بیشتر مهندسان در این رأی‌گیری خواهد شد.

رستمی در ادامه تأکید کرد: هرچه کاندیداهای انتخاباتی قوی تر باشند و افراد مورد اعتماد بیشتری به عنوان نامزد در آن شرکت داشته باشند قطعا تأثیر بیشتری در تعداد رأی دهندگان خواهد داشت.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی گلستان تبلیغات و تعدد مراکز رأی گیری در استان ها را از دیگر موارد مؤثر در حضور بیشتر مهندسان در این انتخابات اعلام کرد.

 درج آگهی در روزنامه و ارسال پیامک

کلیم الله وثوقی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام مهندسی زنجان نیز در پاسخ به این پرسش  که چگونه می توان اعضای جامعه مهندسان را برای شرکت در انتخابات تشویق کرد به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر همانند سال های گذشته تمامی اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات با مشارکت هرچه بیشتر سایر نهادها انجام شده که تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص برگزاری و شرکت در این رأی گیری از جمله آنها به شمار می رود.

وثوقی در ادامه بیان کرد: اگر چه این انتخابات کاملا با سایر انتخابات برگزار شده در سطح کشور تفاوت دارد و شرکت کنندگان در آن از یک صنف خاص جامعه هستند ولی برای حضور هرچه بیشتر رأی دهنگان یک هفته قبل از شروع انتخابات اطلاع رسانی نهایی به وسیله انتشار در سایت، روزنامه و پیامک نیز انجام خواهد شد.

ناظر انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی در استان زنجان همچنین اضافه کرد: مهندسان به خوبی می دانند که با حضور در انتخابات می توانند در عملکرد و نوع فعالیت های نظام مهندسی ساختمان تأثیر گذار بوده و در آن تغییراتی ایجاد کنند/ .

نظر شما