شناسهٔ خبر: 119024 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد:

آمادگی ۱۴ راهدارخانه استان یزد برای خدمت رسانی به مسافران زمستانی

مهندس محمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: تمام ادارات شهرستان های استان یزد با تمام ظرفیت در کنار ۱۴ راهدارخانه موجود در استان آماده خدمت رسانی به مسافران زمستانی هستند تا در زمستان پیش رو شاهد کمترین حوادث جاده ای در سطح محورهای مواصلاتی استان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (یزد)، سیدحسین محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در راستای آمادگی برای شروع سفرهای زمستانی اظهار داشت: برای راهداری زمستانی تعداد ۱۵۳ دستگاه ماشین آلات شامل نمک پاش، برف روب، گریدر، لودر، کامیون و سواری پیش بینی شده شده است و همچنین۱۷۰ نفر از نیروهای راهداری در کار نگه داری زمستانی راه ها مشارکت خواهند داشت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از آمادگی نیروهای راهداری و راهدارخانه ها در سطح استان خبر داد و افزود: تمام ۱۱ اداره شهرستان استان یزد و همچنین ۱۴ راهدارخانه موجود در سطح راه های استان آماده خدمت رسانی به مسافران زمستانی هستند تا به یاری خداوند در زمستان پیش رو، سفرهای ایمنی را شاهد باشیم.

محمدی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در زمینه راهداری زمستانی در استان عنوان کرد: هماهنگی با پلیس راه و دستگاه های امدادی از جمله اورژانس و هلال احمر با برگزاری جلسه‌ای در هفته آینده انجام خواهد شد.

وی از تجهیز راهدارخانه ها در راستای بهبود سفرهای زمستانی در استان خبر داد و افزود: شن و نمک مورد نیاز برای فصل زمستان به اندازه مورد نیاز تهیه و ذخیره شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در پایان اظهار کرد: از دیگر اقدامات مهم برای بهبود سفرهای زمستانی در استان یزد، بررسی آسفالت راه ها و مسیرهای پرخطر و پر تردد است که در این زمینه نیز آسفالت مورد نیاز برای نگهداری و لکه گیری راه‌ها تدارک دیده شده و هیچ گونه نگرانی از این بابت نیز وجود ندارد.