شناسهٔ خبر: 119040 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد؛

اقدامات دولت سیزدهم نیازمند اطلاع‌رسانی جهادی است

شورای روابط عمومی های استان استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای روابط عمومی های استان گفت: در دولت سیزدهم اقدامات جهادی و گسترده ای انجام شده که باید برای مقابله با جنگ ادراکی دشمن به صورت گسترده و جهادی نیز اطلاع رسانی شود و در این میدان خبرنگاران، نویسندگان و روابط عمومی‌ها افسران کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، غلامعلی حیدری بررسی مشکلات مردم از نزدیک را از مهمترین ویژگی‌های دولت سیزدهم برشمرد و افزود: در طول یکسال گذشته هیأت دولت با حضور در ۳۱ استان کشور، گره‌های کوری که سال‌ها بسته مانده بود را باز کرد.

وی با تأکید بر اینکه با امکانات موجود هم می‌توان اطلاع‌رسانی مطلوب و جهادی داشت، اظهار داشت: نیازمند روابط‌عمومی‌های ایده‌پرداز هستیم و همچنین شبکه‌سازی باید در دستور کار آنها قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه به هجمه‌های دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ، جدیدترین اقدام دشمن علیه مردم و نظام اسلامی است که خروش مردم علیه استکبار جهانی این پیام را به دشمن منتقل کرد که همانگونه که نهضت عاشورا خاموش نشده است در مبارزه با نظام اسلامی هم راه به جایی نمی‌برند و ملت نسبت به اقدامات دشمن آگاه و هوشیار است.

حیدری همچنین با اشاره به اقدامات جنایتکارانه منافقان، ادامه داد: منافقان، جنایت‌کارانی هستند که فرزندان کشور را به خاک و خون کشیدند و جنایتی بدتر از داعش مرتکب شدند اما حالا رنگ عوض کرده خود را مدافع حقوق بشر می‌نامند این در حالیست که خباثت منافقان در حافظه تاریخی مردم حک شده و فراموش نمی‌شود.

وی افزود: روزی دشمن قصد داشت که خاک کشور را بگیرد و نظام را زمین‌گیر کند اما امروز ایران اسلامی به چنان پیشرفتی دست پیدا کرده است که چالش دشمن ساقط کردن پهپاد کشور شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان به کارگاه فعال تبدیل شده است، تصریح کرد: از طرح‌های آبرسانی گرفته تا کشاورزی، گلخانه‌ای، راهسازی، مسکن‌سازی و محرومیت‌زدایی استان را فعال و پویا کرده است.

حیدری خاطرنشان کرد: اعتباراتی که در سفر رییس‌جمهور برای استان تصویب شد، در تاریخ کشور بی‌سابقه بوده است و اعتبارات تخصیص یافته به استان در نیمه نخست امسال ۲ برابر اعتبارات مدت مشابه سال گذشته است.

سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در حاشیه این نشست با اشاره به نقش روابط عمومی ها در آگاه سازی و امیدآفرینی در بین مردم، گفت: تبیین خدمات نظام اسلامی بویژه در حوزه راه و شهرسازی از اولویت های این اداره کل است.

احمد فاضلی فارسانی ارتباط مطلوب با رسانه های استان و اطلاع رسانی بموقع پروژه ها، برگزاری تورهای بازدید پروژه و نشست های خبری، پاسخگویی به مطالبات مردمی مطرح شده در رسانه ها را از برنامه های اولیه اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان دانست.

در پایان این نشست بیانیه محکومیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) و حوادث اخیر در کشور قرائت و به امضاء روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری رسید.