شناسهٔ خبر: 119052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۷ ماهه سال جاری انجام شد؛

جابه‌جایی بیش از ۷۸۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در البرز

جابه جایی مسافر رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای سال تا پایان مهرماه سال جاری ۷۸۰ هزار و ۵۸۲ مسافر در استان جابه‌جا شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، مرتضی عمرائی اظهارکرد: از ابتدای سال تا پایان مهرماه سال جاری ۷۸۰ هزار و ۵۸۲ مسافر در استان جابه‌جا شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه این میزان جابه‌جایی مسافر در قالب ۶۱ هزار و ۵۱۰ سفر انجام شد، گفت: از این تعداد مسافر ۷۰۰ هزار و ۹۰۶ نفر با اتوبوس، ۲۷ هزار و ۸۴۱ نفر با مینی بوس و ۵۱ هزار و ۸۳۵ نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابه‌جا شده‌اند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است و در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

عمرائی، با بیان اینکه در البرز ۲۶ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر بین شهری فعال هستند، افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را در خصوص خدمات بخش حمل ونقل مسافر، رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر، شرکت های مسافربری و یا تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت، راننده یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.