شناسهٔ خبر: 119053 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری وحمل ونقل جاده ای محمودآباد خبر داد :

ایمن سازی گسترده درسطح محورهای ارتباطی شهرستان محمود آباد

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد از اقدامات گسترده در خصوص ارتقاء ایمنی در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان در قالب روکش آسفالت ، رفع نقاط پر تصادف ، احداث دوربرگردان ، نصب تابلو و علائم ، نگهداری روشنایی ، خط کشی و ... خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، ماشاله صفری اظهار داشت: شهرستان محمودآباد به دلیل شرایط جغرافیایی وجاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بیشماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده وازمواهب طبیعی آن استفاده می کنند.

وی در ادامه به پروژه های ایمن سازی این اداره اشاره و عنوان کرد : احداث دوربرگردان یکطرفه محور محمودآباد به نور با اعتبار بالغ بر۸۰ میلیارد ریال،اصلاح و ترمیم آسفالت محور محمودآباد به نور با اعتبار بالغ بر ۸میلیارد ریال واحداث دوربرگردان استانداردکلوده بااعتباری بالغ بر۲۰میلیاردریال از جمله پروژه های عمرانی این اداره بوده که در دست اجراست.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای محمودآباد همچنین از اجرای ۴ پروژه با اعتبار۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی خبر داد و افزود: دوربرگردان بیشه‌کلا ، ساماندهی ورودی روستای زردآب ، بهسازی راه روستایی آرم-اسکنده ، اجرای رمپ اهلم از جمله مهمترین پروژه های در دست اقدام این اداره از محل اعتبارات استانی است.

صفری مهمترین مأموریت این اداره را نگهداری و تامین ایمنی تردد جاده‌ ها برشمرد و افزود: با توجه به ساحلی بودن و گردشگر پذیر بودن محورهای ارتباطی این شهرستان انتظار داریم شهروندان محترم از ساخت و ساز غیر مجاز ، نصب تابلو و بنر، ساخت دکه و بساط دستفروشی غیرمجاز در حاشیه و حریم جاده‌ها جدا خودداری کنند.