شناسهٔ خبر: 119061 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»:

جزئیات پروازهای جام جهانی از ایران به قطر اعلام شد/ اعلام قیمت بلیت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به دوحه

بلیت هواپیما سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» جزئیات پروازهای این شرکت در ایام جام جهانی و قیمت بلیت‌های این پروازها را اعلام کرد.

شمس الدین فرزادی پور، سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جزئیات پروازهای این شرکت در ایام جام جهانی را اعلام کرد و گفت: براساس وضعیت موجود قیمت رفت و برگشت هر صندلی ۱۳ میلیون تومان اعلام شده است. 

وی افزود: ۴۲ پرواز از تهران به دوحه با ظرفیت ۲۵۰ و ۱۹۰ نفر، چهار پرواز از شیراز به دوحه، دو پرواز از لار و ۲۰ پرواز از مبدا لامرد به مقصد دوحه در نظر گرفته شده است و در صورت استقبال هموطنان و متقاضیان امکان افزایش این تعداد وجود دارد که براساس شرایط مقصد و فرآیند تهیه بلیط انجام می‌شود. 

فرزادی‌پور بازه زمانی آغاز پروازها را تشریح کرد و گفت: عموما با آغاز بازی‌ها پروازها نیز آغاز می‌شود. عمدتا این نوع پروازها و سفرها باید به صورت تور تهیه شود، چراکه افرادی که اقدام به تماشای بازی‌ها می‌کنند، می‌بایست حتما کارت ویژه مسابقات را به همراه داشته باشند و همه خدماتی که ارائه می‌شود در قالب این کارت خواهد بود.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد:‌ در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سبب وجود ویروس کرونا فعلا محدودیتی اعلام نشده است و این امر بستگی به زمان شروع مسابقات دارد.