شناسهٔ خبر: 119076 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی پیامی؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به مناسبت هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت

اسدالهی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پیامی هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، ایوب اسدالهی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پیامی هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است:‌

پدافند غیرعامل به عنوان یکی از ساده‌ترین راه‌ها، کم هزینه‌ترین شیوه‌ها و صلح‌آمیزترین روش‌های دفاع یک دولت و ملت در مقابل دشمنان خود؛ از جمله مهم‌ترین عوامل اقتدار و توفیق دولت‌ها در حفظ و گسترش امنیت ملی و زمینه‌ساز توسعه متوازن و پایدار و عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه‌جانبه است .

بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که در منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) نیز بر آن تاکید گردیده است و محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند .

اینجانب فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل را به فعالان این عرصه به ویژه همکاران خود در اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل تبریک عرض نموده ، توفیق روزافزون همگان را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ سازی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل در بین آحاد جامعه را از خداوند متعال خواستارم .