شناسهٔ خبر: 119124 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون صورت پذیرفت؛

لکه گیری محورهای ارتباطی هرمزگان با ۱۹۰۵ تن آسفالت

لکه گیری محورهای ارتباطی هرمزگان با 1905 تن آسفالت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اعلام کرد : از ابتدای امسال تاکنون علاوه بر روکش آسفالت ۱۵۹ کیلومتر انواع راه، در همین مدت نیز ۱۹۰۵ تن آسفالت صرف لکه گیری محورهای سطح استان شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،عباس شرفی گفت: در راستای حفظ و نگهداری بدنه و جسم جاده ها، این اداره کل ۱۵۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی، با اعتبار ۲۷۸۰ میلیارد ریال شامل: ۲۶ کیلومتر بزرگراه ،۷۷ کیلومتر راه اصلی ،۳۹ کیلومتر راه فرعی و ۱۷ کیلومتر راه روستایی را روکش آسفالت و با ۱۹۰۵ تن آسفالت ،لکه گیری در سطح راههای استان انجام شده است.

وی با اشاره به سایر اقدامات راهداری به پاک سازی و تنقیه ۷۴۰ دستگاه پل، تعمیر ۱۲دستگاه ابنیه فنی پلها افزود ، همزمان با پاکسازی و تنقیه پلها، امور خاکریز و هره خاکی ۳۷۵ دستگاه ابنیه انجام پذیرفته است. وی در ادامه افزود: در سامانه ثبت مشخصات پلها (BMS) تعداد ۶۲۰۰ دستگاه ابنیه ثبت شده است.

لازم به ذکر است استان هرمزگان در مجموع دارای ۳۴ کیلومتر آزادراه ،۷۷۷ کیلومتر بزرگراه، ۶۲۳ کیلومتر راه اصلی و ۱۷۲۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی می باشد.

شرفی در پایان از کاربران جاده ای و مردم شریف می توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در مسیرهای مواصلاتی استان، از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع نمایند.