شناسهٔ خبر: 119132 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر سبزوار انجام شد؛

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه‌های نهضت مسکن ملی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مراسم قرعه‌کشی واحد های نهضت مسکن ملی در شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی امروز طی سفری یک روزه به شهرستان سبزوار از چند پروژه بازدید و در مرحله دوم دوهزار و ۱۰۰ واحد نهضت ملی مسکن را قرعه کشی کرد.

وی بازدیدهایی از سایت احداث نهضت ملی مسکن در این شهرستان داشت و از چند پروژه مسکن که در این طرح در حال احداث می باشد بازدید و در خصوص روند اجرای کار گفت‌وگو کرد.

نظری پس از بازدیدهای میدانی از طرح نهضت ملی مسکن در سبزوار که مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی وی را همراهی می‌کردند در فرهنگسرای این شهر حاضر و در جمع متقاضیان نهضت ملی مسکن مراسم قرعه کشی واگذاری زمین را انجام داد.

عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در گفتگو با خبرنگاران گفت: این واحدها که به طور متوسط حدود ۸۰ متر مفید خواهد بود و حداکثر ظرف ۲ ساله ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: از حدود بیست هزار و ۶۱۴ نفر متقاضی مسکن ملی در شهرستان سبزوار، هفده هزار و ۲۸۶ نفر آنها حائز شرایط بودند که تاکنون ۹ هزار و ۶۱۱ نفر آنها نسبت به تحویل و تکمیل مدارک اقدام و تأیید نهایی شده اند و از این میان ۲۶۵ نفر افتتاح حساب کرده که در این مرحله قرعه کشی آنان انجام می‌شود.