شناسهٔ خبر: 119180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان:

طرح بهسازی محورروستایی صفرآباد بخش مرکزی قم، اجرا و به بهره برداری رسید

خبر رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم اعلام کرد: با اعتباری افزون بر ۱۹ میلیارد ریال، طرح بهسازی محورروستایی صفرآباد بخش مرکزی قم، به طول ۱/۱ کیلومتر اجرا و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از استان قم، رئیس اداره نگهداری راه‌های این اداره کل از به بهره برداری رسیدن طرح بهسازی محور روستایی صفرآباد بخش مرکزی قم خبرداد.

محمد معارف وند ضمن اعلام این خبر افزود: محور روستایی صفرآباد بخش مرکزی قم ضمن عامل ارتباط اهالی این روستا به مرکز بخش، راه دسترسی تعدادی از معادن استان و همچنین شهرک صنعتی محمود آباد است.

وی درادامه به مختصات فنی پروژه بهسازی محور روستایی صفرآباد پرداخت و عنوان کرد: طول مسیر این پروژه افزون بر ۱/۱ کیلومتر و عرض آن ۶ متر می باشد.

معارف وند درخصوص مشخصات فنی- اجرایی این طرح گفت: جهت بهسازی محورروستایی صفر آباد، نسبت به اجرای بستر سازی و تثبیت آن با آهک، اساس قیری و روکش توپکا اقدام شده است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم میزان اعتبار تخصیصی طرح بهسازی محور روستایی صفر آباد بخش مرکزی قم را بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: هزینه اجرایی این پروژه به صورت استانی و از محل اعتبارات محرومیت زدایی تامین شده است.

محمد معارف وند بازه زمانی اجرا و به بهره برداری رسیدن این طرح را یکماهه اعلام و اظهار داشت: با توجه به پی گیری‌های مجدانه عوامل ذی ربط و همچنین همراهی و تعامل مترددین، طرح بهسازی محورروستایی صفرآباد درکمتر از بازه زمان اعلامی و تنها ظرف مدت یکماه اجرا و به بهره برداری رسید.