شناسهٔ خبر: 119215 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در کارگاه آموزشی چهاردهمین همایش ملی قیر، آسفالت و ماشین آلات مطرح می‌شود؛

تبیین بازنگری بخش قیر و آسفالت از نشریه ۱۰۱ سازمان برنامه و بودجه کشور

چهاردهمین همایش در کارگاه آموزشی چهاردهمین همایش ملی قیر، آسفالت و ماشین آلات موضوع " تبیین بازنگری بخش قیر و آسفالت از نشریه ۱۰۱ سازمان برنامه و بودجه کشور" (مشخصات فنی عمومی راه) مطرح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ پنج شنبه، ۱۲ آبان ماه،‌ اساتید نخبه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در کارگاه آموزشی چهاردهمین همایش ملی قیر، آسفالت و ماشین آلات با موضوع " تبیین بازنگری بخش قیر و آسفالت از نشریه ۱۰۱ سازمان برنامه و بودجه کشور" (مشخصات فنی عمومی راه) حضوری می‌یابند.

در سومین روز برگزاری این همایش ملی پنل آموزشی تخصصی با پنج موضوع برگزار خواهد شد که علی‌محمد اسمعیلی عضو هیات مدیره در موضـوع " آسفالـت داغ ( HMA )" در دو بخـش و محمـد جعفـری رییس آزمایشگاه قیر و آسفالت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در موضــوع " آسفالت سرد" ارائه مطلب خواهند داشت.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک،‌ گفتنی است؛ چهاردهمین همایش قیر، آسفالت و ماشین‌آلات با مشارکت متخصصان و صاحبنظران این صنعت و با همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و از ۱۰ تا ۱۲ آبان در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حال برگزاری است.