شناسهٔ خبر: 119343 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان اعلام کرد:

کلنگ احداث ۲۰۰۰ قطعه واحد طرح نهضت ملی مسکن در میناب به زمین زده شد

کلنگ نهضت ملی مسکن میناب با حضور استاندار هرمزگان، معاون هماهنگی امور عمرانی و نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس، کلنگ احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در میناب به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)؛ با حضور استاندار هرمزگان، معاون هماهنگی امور عمرانی و نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس، کلنگ احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در میناب به زمین زده شد.

عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان اعلام کرد: استاندار هرمزگان ضمن سفر به شرق استان و شرکت درجلسه شورای ادارای شهرستان میناب، کلنگ احداث دوهزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن این شهرستان نیز بر زمین زد.

عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان افزود: ۱۰۶ هزار و ۱۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان هرمزگان ثبت نام کرده‌اندکه طبق پالایش‌های صورت گرفته تاکنون ۲۷ هزار و ۴۵۹ نفر از ثبت نام شده‌ها واجد شرایط شناخته شده و از این تعداد تا کنون ۱۵ هزار و ۸۲۳  نفر تایید نهایی و ۵ هزار و ۶۶۱ نفر نیزآورده بالای ۴۰ میلیون تومان را واریز کرده‌اند که اداره کل راه و شهرسازی برای این تعداد ۴۴ هزار و ۹۱۶ واحد زمین کرده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: از مزیت‌هایی که شهر میناب برای متقاضیان نهضت ملی مسکن دارد، واگذاری یک قطعه زمین ۲۵۰ متری به یک نفر است و متقاضیان می‌توانند به‌صورت ویلایی در این زمین ساخت‌ وساز انجام دهند.

کمالی اظهار داشت: دولت برای احداث هر واحد در شهرستان ها مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته است و مابقی هزینه‌های ساخت از آورده متقاضیان تأمین خواهد شد.