شناسهٔ خبر: 119351 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

عملیات اجرایی تعاونی‌های نهضت ملی مسکن در گلبهار آغاز شد

مسکن گلبهار عملیات اجرایی تعاونی‌های نهضت ملی مسکن در گلبهار با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت از راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، در مراسم آغاز عملیات اجرایی تعاونی‌های نهضت ملی مسکن در گلبهار با بیان اینکه هدف همه ما خدمت به مردم و اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه است، افزود: بزرگترین مبارزه با استکبار کارکردن و تلاش است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وزارت‌خانه متبوعش به دنبال مردمی سازی مسکن است، گفت: امروز در یک فعالیت همدلانه و هم‌افزایی، در کنار مجموعه تعاونی‌ها هستیم، بر همین اساس باید هر چقدر می‌توانیم جریان مشارکت مردم در حوزه ساخت مسکن را افزایش بدهیم.

وی مهم‌ترین پارامتر مردم‌سازی مسکن را استفاده از تعاونی‌ها دانست و افزود: تعاونی‌ها به عنوان بازوی توسعه کشور می‌توانند ایفای نقش کنند.

مهدی مسکنی معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم گفت: ما ۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر داریم که بین ۳۰تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و باید تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: تا کنون برای حل مشکل تعاونی هایی که دچار مشکل بودند پیگیری‌های خوبی انجام شده است.

لازم به ذکر است در این مراسم صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان محلی از جمله فرماندار، امامان جمعه شهرهای گلبهار و گلمکان، سرپرست و اعضای هیات مدیره شرکت عمران گلبهار حضور داشتند.

به گزارش شرکت عمران شهر جدید گلبهار، قرار است ۲ هزار واحد مسکونی مربوط به طرح نهضت ملی مسکن توسط تعاونی ها و با همکاری بانک توسعه تعاون در گلبهار ساخته و تسهیلات مورد نیاز از طریق بانک مزبور پرداخت شود.