شناسهٔ خبر: 119366 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری سلسله خبرداد:

برداشت و ثبت ملی۸۶۰ دهانه پل / ۳ کیلومتر ایمن سازی نقاط حادثه خیز

ایمن سازی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلسله از برداشت و ثبت ملی۸۶۰ دهانه پل و ابنیه فنی راه شهرستان در طی هفت ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (لرستان)، مجید مالمیر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلسله به عملکرد هفت ماهه نخست ۱۴۰۱ اداره راهداری این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این مدت با تلاش شبانه روزی همکاران و در هماهنگی با ادارات ستادی مربوطه، لکه گیری با آسفالت سرد به میزان ۱۵۰ تن ، ایجاد هره خاکی طولی به مقدار ۵۰ متر مکعب، نصب علائم ایمنی و هشداری به تعداد ۲۵۰عدد  و ۳ کیلومتر ایمن سازی نقاط حادثه خیز صورت گرفته است.

وی ، نصب۶۸۰ عدد نیوجرسی در حوزه استحفاظی، تعمیر و مرمت ۴۰ شاخه گاردریل، نصب ۱۶۰عدد سرعتکاه پلاستیکی، پر کردن دستک پل ها ۲۰۰ مترمکعب، احیای قنو در طول ۲۰۰ کیلومتر، پاکسازی سطح راه به طول ۳۰ کیلومتر ، نصب ۲۰ بشکه ایمنی ، لایروبی ۶۰ دستگاه دهانه پل ، نصب ۲۸  نیوجرسی ، ۲۳ کیلومتر خط کشی راههای اصلی وفرعی  و۳۰ کیلومتر تیغ زنی راههای روستایی را از دیگر خدمات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الشتر در هفت ماهه اول ۱۴۰۱ عنوان کرد.

مالمیر از برداشت و ثبت ملی۸۶۰ دهانه پل و ابنیه فنی راه شهرستان سلسه خبر داد و افزود: در حوزه حمل و نقل، در تعامل با ادارات ستادی این حوزه و در راستای کنترل و جلوگیری از تخلفات و فرار بار و مسافر، با برقراری گشت های کنترل دروازه ای، درمجموع هزار و ۱۲۰ دستگاه ناوگان کالا، مسافر و حمل مواد خطرناک کنترل شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلسله افزود: از آنجا که یکی از وظایف مهم راهداری صیانت از حریم راه ها است در این راستا از ابتدای امسال ۲۰ مورد برخورد جدی با متجاوزان به حریم راه صورت گرفته است.