شناسهٔ خبر: 119454 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی

«متولی حوزه امور بانوان، عفاف و حجاب» منصوب شد

اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در حکمی سیده انسیه سیدجوادی را به عنوان «متولی حوزه امور بانوان، عفاف و حجاب وزارت متبوع» منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان در حکم خود خطاب به سیده انسیه سیدجوادی تصریح کرد: با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند سرکارعالی، به موجب این حکم به عنوان «متولی حوزه امور بانوان، عفاف و حجاب وزارت متبوع» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار میرود با برنامه ریزی عملیاتی به منظور اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه «بانوان»،«عفاف و حجاب در اجرای قوانین و مصوبات موضوعه» در وزارت راه و شهرسازی و توجه به نقش موثر بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و منزلت ویژه آنان در خانواده با رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردم داری» و «فساد ستیزی» در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و با استعانت از حضرت ولی عصر(عج) در امر خدمت رسانی به مردم شریف ایران، قرین توفیق حضرت حق‌تعالی گردید.