شناسهٔ خبر: 119462 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران انجام شد:

۱۵۰۰ فقره پیگیری مشکلات مردمی در سامانه پاسخگویی ستاد مردمی نهاد ریاست جمهوری

محبت خواه همکاران معاونت توسعه منابع و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران طی دو هفته مستمر در سامانه پاسخگویی ستاد مردمی نهاد ریاست جمهوری به درخواستهای مردم در سراسر کشور پاسخ دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: همکاران حوزه های ارتباطات و اطلاع رسانی و توسعه منابع انسانی طی دو هفته ابتدایی آبانماه در مرکز پاسخگویی مردمی نهاد ریاست جمهوری حاضر شدند و ۵۰۰ نامه مکتوب را ثبت و نسبت به پاسخگویی به ۱۰۰۰ تماس تلفنی و راهنمایی ارباب رجوع اقدام کردند.
وی افزود: این درخواستها از طرق مختلف : سفرهای رئیس جمهوری محترم، نامه های نمایندگان مجلس و نامه های ارسالی به نهاد ریاست جمهوری به مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری می رسد و دستگاههای مختلف استانی در مسیر پاسخگویی به همکاران سامانه مذکور کمک می کنند.
محبت خواه پاسگویی و تکریم مردم را از اصول مهم دولت سیزدهم عنوان و تصریح کرد: به طرق مختلف در مسیر پاسخگویی پایدار هستیم، چه پاسخگویی به صورت حضوری  و بررسی مشکلات مردمی و یا مسیرهای دیگر مقدور برای مردم به صورت تلفنی و یا الکترونیکی.
لازم به ذکر است که صبح فردا ۱۸ آبان ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح , خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران جهت پاسخگویی در سامانه سامد (۱۱۱) در محل اداره کل بازرسی استانداری تهران پاسخگوی مشکلات ، درخواستها و موضوعات مردمی خواهد بود.