شناسهٔ خبر: 119470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی هفت ماهه سال ۱۴۰۱؛

تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان ایلام ۵۱ درصد افزایش یافت

ناوگان سنگین معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: طی ۷ ماهه سالجاری سه میلیون و ۷۷۰هزار و ۶۹۲ وسیله نقلیه سنگین در محورهای ارتباطی ایلام تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)؛ حیدر دشتی‌پور، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری استان ایلام،  از افزایش ۵۱ درصدی وسایل نقلیه سنگین خبر داد و گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۸ میلیون و ۹۴۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که  ۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: بیشترین میزان تردد در این مدت در محورهای ایلام_چوار با یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۶۳۵ تردد و محور ایوان _اسلام آباد با یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۳۴۱ بوده است.

معاون فنی و راه های روستایی این اداره کل بیان کرد: در استان ایلام ۳۶ دوربین ثبت تخلف، ۵۲ دوربین تردد شمار و ۳۷دوربین نظارت تصویری فعال است.

وی عنوان کرد: هموطنان می‌توانند قبل از آغاز هرگونه سفر جاده با تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند.