شناسهٔ خبر: 119472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی مسجد باروداب نهاوند

قرائی سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از پیشرفت ۶۵ درصدی مسجد باروداب نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، محمدرضا قرائی، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند و رئیس بنیاد مسکن این شهرستان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مسجد باروداب و بازار نهاوند بازدید کرد.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۵ درصدی مسجد باروداب نهاوند گفت: مرحله اسکلت و سفت کاری در این پروژه به پایان رسیده و به محض برگزاری مناقصه ، مشخص شدن پیمانکار و تامین اعتبار ادامه کار صورت خواهد گرفت.

قرائی با اعلام اینکه  پروژه‌های نهضت ملی مسکن در نهاوند پیشرفت ۳۵ درصدی دارند، افزود: ۲۷۴ واحدی شهید حیدری یک شامل ۴ بلوک ۴۰ واحدی و ۶ بلوک ۱۹ واحدی در دوطبقه پیلوت و ۵ طبقه مسکونی در مرحله سقف و ستون بوده و در حال انجام است.

وی ادامه داد: ۴۵ واحدی شهید حیدری دو شامل یک بلوک ۱۵ واحدی و پروژه شهید حیدری سه شامل یک بلوک ۴۶ واحدی و هم اکنون در مرحله ستون گذاری است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان یادآورشد: در پروژه شهرک امیرکبیر نیز قطعات بصورت گروه ساخت سه نفره بوده که  تا کنون ۱۱ قطعه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

قرائی در پایان خاطرنشان ساخت: این پروژه ها از پیشرفت خوبی برخوردارهستند و چنانچه آورده متقاضیان به موقع واریز شود پروسه ساخت سرعت خواهد گرفت.