شناسهٔ خبر: 119490 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفت ماهه ۱۴۰۱ انجام شد؛

اجرای بیش از ۴۵ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی راه های اصلی، فرعی و روستایی لرستان

اجرای بیش از 45 کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی راه های اصلی، فرعی و روستایی لرستان رییس اداره نگهداری راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در هفت ماهه نخست ۱۴۰۱ بیش از ۴۵ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در راه های اصلی، فرعی و روستایی لرستان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، همت اله محمد خانی رئیس اداره نگهداری راه این اداره کل اظهارداشت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مهرماه، بیش از ۴۵ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در راه های اصلی، فرعی و روستایی لرستان اجرا شده است.

وی به نوع و میزان روکش حفاظتی اجرا شده اشاره کرد افزود: در راه های اصلی و شریانی ۲۸.۵ کیلومتر به صورت فوگ سیل و در محورهای فرعی و روستایی ۱۹.۱۰ کیلومتر چیپ سیل و ۳۵.۲۰ کیلومتر اسلاری سیل انجام شده است.

رییس اداره نگهداری راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار داشت: همچنین در این مدت عملیات لکه گیری در سطح ۲۰ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی استان صورت پذیرفته است.

محمد خانی، اجرای روکش تقویتی آسفالت در طول ۴.۱۰ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی استان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفت ماهه امسال عنوان کرد.