شناسهٔ خبر: 119500 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر گرمی آغاز شد ؛

ساخت مسکن ویلایی تک واحدی در شهر گرمی

محمد زارع حسین‌زاده معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز عملیات ساخت ۱۸ واحد تک واحدی ویلایی در قالب گروه ساخت طرح نهضت ملی در شهر گرمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محمد زارع حسین‌زاده معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر گرمی که با حضور نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ، استاندار اردبیل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد گفت : کل متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه نهضت ملی مسکن در شهر گرمی ۲۰۱۰ نفر بوده که از این تعداد ۱۶۴ نفر تائید نهایی شده است.

وی گفت : از متقاضیان تائید شده ۴۲ نفر افتتاح حساب نموده و ۳۱ نفر اقدام به واریز وجه نموده و برای ۲۱ واحد به صورت ویلایی تک واحدی در قالب گروه ساخت تخصیص پروژه شده و منجر به قرارداد گردیده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه در قالب ساخت واحدهای تک واحدی ویلایی در قالب گروه ساخت که در شهر گرمی بعنوان اولین شهرستان زمین مورد نیاز بصورت رایگان در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار گرفته است گفت : ۲۱ واحد تک واحدی شامل ۱۸ واحد در شهرک ولیععصر در قالب قطعات تفکیکی ۲۰۰ متری تک واحدی و ۳ واحد در شهرک ایران خودرو به صورت قطعات تفکیلی ۴ واحدی می باشد.

حسین زاده به تامین زمین ۲۳۷۰ واحد در شهر گرمی اشاره کرد و افزود : در شهرک ولیصر با مساحت تقریبی ۵.۸ هکتار با قابلیت احداث تا ۴۰۰ واحد بصورت ویلایی و در شهرک ایران خودرو با مساحت تقریبی ۵ هکتار با قابلیت احداث ۱۲۰۰ واحد در قالب قطعات ۴ واحد تامین زمین شده است .