شناسهٔ خبر: 119509 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان اعلام کرد:

جذب ۹۷ درصدی تسهیلات بازسازی ناوگان حمل ونقل مسافر در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از جذب ۹۷ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ ویژه بازسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)؛ سیدزاهدین چشمه خاور از جذب ۹۷ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ ویژه بازسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری خبرداد و گفت: امسال با پیگیری و تلاش در حوزه حمل ونقل مسافر و انجمن های صنفی این بخش، موفق به جذب بیش از ۹۷ درصدی تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ ویژه بازسازی ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری اتوبوس و مینی بوس شدیم.

وی افزود: این مهم در راستای اجرای ابلاغیه سازمان متبوع در خصوص دستورالعمل اجرای جزء ۱ تا ۹ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور با موضوع ناوگان فرسوده اتوبوس و مینی بوس با توجه به حجم بالای فرسودگی ناوگان عمومی در استان انجام می پذیرد.

چشمه خاور تصریح کرد: با توجه به تشکیل جلسات متعدد با صنوف و کارشناسان مرتبط اطلاع رسانی به مشمولین طرح دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ از طریق سامانه با تصویب کمیته استانی به تعداد ۲۰ دستگاه ناوگان اتوبوس به مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی و به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: باتوجه به فرسودگی ناوگان مینی بوس استان، همه تلاش خود را برای کمک به فعالان این بخش در زمینه بازسازی ناوگان به کار خواهیم بست.