شناسهٔ خبر: 119511 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر تربت حیدریه صورت گرفت؛

بازدید معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه های مسکن مهر تربت حیدریه

اداره عضو هیات مدیره و معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه به شهرستان تربت حیدریه به همراه رییس مجلس شورای اسلامی، تیم همراه و مسولان استانی از پروژه های مسکن مهر این شهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)،  فردین شاکری عضو هیات مدیره و معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه به شهرستان تربت حیدریه به همراه علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تیم همراه و مسولان استانی از پروژه های مسکن مهر این شهر بازدید کرد.

در این بازدید که یکشنبه ۱۶ آبان جاری انجام شد، شاکری عضو هیئت مدیره و معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر تربت حیدریه ضمن بازدید از شهرک ولیعصر دستورات لازم در خصوص تکمیل ۶۰  واحد نیمه تمام این پروژه را صادر کرد.

در جلسه ای که به همین منظور و با ریاست شاکری با حضور وحید فرخ تبار شهردار، اردشیر ریاحی رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه و مرتضی رضازاده رییس اداره کل راه و شهرسازی تربت حیدریه و هیات استانی برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه ها بررسی و مواردی همچون باقیمانده نواقص سایت مسکن مهر متقاضیانی که در سامانه ثبت نام و هزینه پرداخت کرده اند، تخصیص فضای سبز طبق طرح تفصیلی به شهرداری، تامین اعتبار مطالعات زیر حوزه آبریز سایت مسکن مهر (شهرک ولیعصر)، احداث مسجد، توسعه درمانگاه و خانه بهداشت، مدرسه، حل معضل پایانکار، آسانسور و ... را مطرح که صورتجلسه ای در جهت رفع آن تنظیم گردید.

در پایان جلسه شاکری ضمن مثبت ارزیابی کردن وضعیت مسکن مهر این شهرستان سرعت بخشیدن به ساخت و ساز را خواستار شد و بیان داشت: ساخت و تحویل مسکن مهر باید در ماه های آینده با نیروهای بیشتر انجام شود تا در آینده نزدیک شاهد اتمام پروژه مسکن مهر باشیم.

محمد رضا شکیبا مشاور در امور برنامه ریزی و مسئول پیگیری های ویژه مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در بازدید معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه های مسکن مهر استان اعلام کرد: پیگیری تکمیل و تحویل باقیمانده پروژه های مسکن مهر متقاضیانی که در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام و هزینه پرداخت نمودند در برنامه قرار دارد.

شکیبا ضمن بیان برخی مسائل در خصوص مسکن مهر استان نکته بسیار مثبت پروژه ها را پیشرفت فیزیکی خوب دانست و بیان داشت: هیچ واحدی با پیشرفت کم و همچنین ساخت و ساز متوقف به علت مشکلات حقوقی نداریم و کل مسکن مهر تربت حیدریه در حال تکمیل است.

در ادامه این سفر شاکری در نشست جمع بندی مصوبات سفر به شهرستان تربت حیدریه در فرمانداری با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، محسن زنگنه نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه تربت حیدریه، فرمانداران، شهرداران، مسولان استانی و هیات اداره کل راه و شهرسازی استان شرکت کرد.