شناسهٔ خبر: 119521 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان تاکید کرد:

انجام عملیات لکه گیری ۴۷۷ کیلومتر راه های جنوب سیستان و بلوچستان

ببینید/ لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم محور قاین-خواف معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از انجام عملیات لکه گیری ۴۷۷ کیلومتر از محور های شریانی و اصلی جنوب استان با مصرف ۲۶۶۵ تن آسفالت در سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،علی بامری اظهار داشت:این اداره کل اقداماتی نظیر اجرای ۵۲ کیلومتر آسفالت حفاظتی(فوگسیل،چیپ سیل،اسلاری سیل) در سه محور جکیگور_قصر قند،چابهار_راسک،سرباز و ایرانشهر_بزمان_مسجد ابوالفضل و همچنین اجرای ۱۴ هزار و ۵۲۰ تن آسفالت جهت روکش تقویتی در سه محور نیکشهر_ایرانشهر،پل سرباز_کافه بلوچی و محور مرزی ریمدان انجام داده است.

وی افزود:اجرای عملیات ساخت،بهسازی،نگهداری و روکش آسفالت به منظور افزایش ضریب ایمنی و در راستای محرومیت زدایی در محور های جنوب استان از مهمترین اقدامات این اداره کل در حوزه راهداری است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد:کاربران جاده ای و مردم شریف می توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در مسیر های مواصلاتی جنوب استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع نمایند.