شناسهٔ خبر: 119531 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور ارتقای کیفیت خدمات رسانی برگزار شد؛

نشست صمیمی کارکنان با مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

نشست مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه با کار کنان معاونان و کارکنان حوزه توسعه مدیرت و منابع و املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با مدیرکل این اداره دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، معاونان و کارکنان حوزه توسعه مدیرت و منابع و املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه طی نشستی با مدیرکل این اداره  دیدار و گفتگو کردند.

این نشست صمیمی با هدف ارائه گزارش عملکرد و همچنین ارائه برنامه‌های آتی ، در سالن جلسات این اداره کل براساس سیاست‌های جدید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر  خدمات رسانی بیشتر و تکریم بیش از پیش ارباب رجوع برگزار شد.

در این نشست چهار ساعته ، ابتدا همکاران به صورت تک به تک مطالب ، خواسته ها ، انتظارات ، پیشنهادات و یا انتقادات خود را بدون هیچ دغدغه ای مطرح نمودند .

مدیر کل راه و شهرسازی در جمعبندی مطالبی که از سوی همکاران مطرح شد تصریح کرد : با همراهی و همدلی شما عزیزان می توان بر تمام مشکلات فائق شد و فضای اداری بیش از پیش برای استقبال از اربابان رجوع فراهم گردد.

مهرداد آهکی گفت: در انجام همه امور باید خوب فکر کنیم تا خوب کار کنیم؛ خدماتی که شما ارائه می دهید و مورد استفاده عموم قرار می گیرد زمانی ارزشمند تر خواهد بود که توام با رعایت ادب و نزاکت و با گشاده رویی ، دقت و سرعت عمل بوده ودر نهایت منجر به رضایتمندی مراجعین گردد .

وی در ادامه به اموررفاهی ومعیشتی کارکنان پرداخت و گفت : ازهیچ تلاشی برای رفاه و معیشت کارکنان فروگذاری نخواهیم کرد؛و مطمنا در شش ماهه دوم امسال وضعیت پرداختی ها بهترخواهد شد.

ایشان افزود : باید شرایطی را فراهم کنیم که همکاران هیچگونه دغدغه فکری برای انجام وظایف  ذاتی و سازمانی خود نداشته باشند .

مهرداد آهکی افزود : ما از انتقاد سازنده توام با فکر و ارائه طریق ، راهکارو پیشنهاد استقبال می کنیم .

در پایان زحمات و تلاشهای ، اداره برنامه ، بودجه ، جذب سرمایه و تجهیز منابع این اداره کل مورد تقدیر مدیر کل و همکاران قرار گرفت.