شناسهٔ خبر: 119543 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد :

تحقق جهاد تبیین با اقدامات ایثارگرانه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

پیمان آرامون  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تحقق جهاد تبیین با اقدامات ایثارگرانه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : جهاد تبیین موضوعی است که بارها در بیانات مقام معظم رهبری به آن اشاره شده و همواره در سرلوحه و سرمشق اقدامات پرسنل و راهداران این اداره کل قرار گرفته است.

 وی افزود : از مهم‌ترین اقدامات لبیک به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی می‌توان به کارهای جهادی انجام گرفته برای آماده سازی مسیر و محوطه پایانه مرزی تمرچین جهت تردد زائرین اربعین حسینی علیه السلام در راستای زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه که همراه با اهدای هدایایی فرهنگی به زائران محترم بوده اشاره کرد.

 آرامون ادامه داد : مقابله با توطئه های دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور عزیزمان نیز با جهاد تبیین، روحیه جهادی و ایثارگری رانندگان و پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و نیز با کمک جمعی از شرکت‌های حمل و نقل جاده ای استان در حمل کالاهای اساسی از بنادر جنوب به مقصد استان محقق شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: این روحیه جهادی و ایثارگری همچنین در ایمن سازی راههای مواصلاتی استان برای تردد امن مسافرین و مخصوصا کامیونهای باری و ترانزیتی از مسیر پایانه های مرزی خود را نشان می‌دهد.

آرامون خاطر نشان کرد: صورتهای دیگری از جهاد تبیین در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی شرکت پرسنل و راهداران این اداره کل در مراسمات و راهپیمایی های سراسری و فراخوان های ملی در جهت دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و لبیک به بیانات مقام معظم رهبری و حفظ حرمت خون پاک شهیدان تحقق یافته است.