شناسهٔ خبر: 119547 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح کرد؛

تاکید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر رعایت استانداردهای لازم و ارتقاء کیفی پروژه‌ها

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با صدور پیامی، هجدهم آبان "روز ملی کیفیت" را گرامی داشت و بر رعایت استانداردهای لازم و ارتقاء کیفی پروژه‌ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با صدور پیامی، هجدهم آبان "روز ملی کیفیت" را گرامی داشت.

وی در ابتدای متن خود آورده است: هجدهم آبان‌ماه، به‌عنوان روز ملی کیفیت نام گذاری شده است و هدف از نام گذاری این روز حفظ استانداردهای تعیین شده، شناسایی و اصلاح انحراف در فرآیندها، بهبود رویه‌های کاری، کاهش هزینه ها، افزایش کارآیی و بهره‌وری و پایداری در تولید محصول با کیفیت است.

 مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ادامه با تاکید بر اینکه دستاورد کیفیت، موجب رونق تولید ملی، کاهش واردات، افزایش صادرات، ایمنی، سلامت و استفاده مناسب از توانمندی‌های موجود و بالقوه در تولید بهتر و رضایت مشتری در تمام عرصه‌ها خواهد بود، نوشت: روز ملی کیفیت بالاخص در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، به عنوان سال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌ آفرینی" نام‌گذاری شده، اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند، چرا که برای دستیابی به ایرانی بهتر از طریق افزودن کیفیت به سطح زندگی و کسب وکار بهتر برای مردمان شایسته، بیشتر از هر زمان دیگری توجه به مقوله کنترل و تضمین کیفیت مطابق با استانداردهای تعیین شده برای رونق اشتغال و توسعه کشور و ارائه خدمات مناسب‌تر بالاخص با بهره گیری از ظرفیت دانش بنیانها مورد توجه است.

کیانپور در بخش دیگری از پیام خود آورد: هزینه‌های بالای ساخت و نگهداری پروژه های عمرانی، لزوم رعایت استانداردهای لازم و ارتقاء کیفی پروژه‌ها و مدیریت کیفیت طرح‌های عمرانی را اجتناب ناپذیر کرده است. از این رو وحدت رویه، تعامل شایسته و هم افزایی ارکان تصمیم‌گیر و تصمیم ساز در کشور می‌تواند فصل جدیدی را برای ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی رقم بزند و این همفکری می‌تواند در افزایش کیفی و افزایش عمر مفید پروژه‌های عمرانی و بالا بردن رضایت بهره برداران و در نهایت بر امنیت روانی کشور اثرگذار باشد.

وی کلید اصلی دستیابی به این مهم را پیاده‌سازی "سیستم مدیریت کیفیت" در طرح‌‎های عمرانی برشمرد و ذکر کرد: کنترل کیفیت (Q.C) و تضمین کیفیت (Q.A) از ارکان اصلی این سیستم هستند که با ورود تضمین کیفیت و کنترل فرآیندی مراحل ساخت و ساز درپروژه‌‍‌ها، گام‌های موثری در بهبود و ارتقاء کیفیت در این حوزه برداشته خواهد شد. شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و قانونی خود، ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفی را یکی از مهمترین ارزش‌های سازمانی و اولویت های کاری خود تعیین کرده تا با اجرای دقیق فرآیندهای کنترل کیفی و همچنین تسری تضمین کیفیت، سعی در ایفای نقش خود به عنوان فعال حوزه کیفیت در پروژه‌های عمرانی و بازوی توانمند و امین دولت در کنار سایر ارکان نظام فنی و اجرایی کشور دارد.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیرعامل این شرکت در پایان آورد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک روز ملی کیفیت را گرامی داشته و امیدواریم که با همت بلند فعالان این عرصه و اهتمام جدی به موضوع مهم کیفیت، سطح جمیع شئون زندگی، کار، صنعت، مدیریت و اقتصاد در کشور بهبود و ارتقا یابد.