شناسهٔ خبر: 119594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل سازمان راهداری؛

با احداث پاسگاه‌های مصوب در استان کرمان مشکلی نداریم

با احداث پاسگاه‌های مصوب در استان کرمان مشکلی نداریم طبق اعلام معاون حمل و نقل سازمان راهداری کشور، نقاط پرحادثه و احداث پاسگاه ها، کمیسیون ملی دارد و هر تعداد پاسگاه مصوب شود مشکلی با احداث آنها وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، حمیدرضا شهرکی در جلسه شورای راهبردی تصادفات استان کرمان گفت: امکانات اعتباری(داخلی و ملی) و منابع انسانی محدود هستند و منکر محدودیت ها و آسیب ها نیستیم اما در راستای هم افزایی تفاهمنامه سه جانبه با استاندار کرمان منعقد شود تا چشم اندازها و اقدامات در حوزه راه ها داشته باشیم.

وی افزود: در بیشتر ابعاد اصلی شاخص سنجش عملکرد راه، انسان محور است لذا باید به فرهنگ سازی توجه ویژه ای شود هرچند که دیربازده است. طبق اعلام معاون حمل و نقل سازمان راهداری کشور، نقاط پرحادثه و احداث پاسگاه ها کمیسیون ملی دارد و هر تعداد پاسگاه مصوب شود مشکلی با احداث آنها وجود ندارد.

وی در خصوص کمبود دوربین های پایش تصویری اظهار کرد: در بحث دوربین های پایش تصویری براساس لایحه بودجه باید سرمایه گذار جذب کنیم.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری کشور با بیان این مطلب که استان کرمان در سال گذشته رتبه اول رفع نقاط حادثه خیز را دارد، عنوان کرد: استان کرمان در سال گذشته در برخی از زمینه ها در حوزه راه از جمله روکش آسفالت، ایمن سازی و ... در جایگاه اول کشوری قرار داشته است.

شهرکی در پایان تاکید کرد: در راستای رفع نقاط حادثه خیز فارغ از آنکه در کدام منطقه است، اقدام می کنیم.