شناسهٔ خبر: 119599 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استانداری آذربایجان شرقی اتفاق افتاد؛

حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان در محل سامانه سامد و پاسخگویی به تماس های مردمی

سامانه 111 آذربایجان شرقی مدیرکل راه و شهرسازی در محل سامانه سامد و پاسخگویی به تماس های مردمی و ایجاد کانال ارتباطی برای رفع نیازها و مشکلات مردم حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان شرقی ) بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی امروز در میز خدمت سامانه ۱۱۱ با عنوان سامد در محل دفتر بازرسی استانداری آذربایجان شرقی حضور یافته و از طریق تلفن به ارائه خدمات و راهنمایی درخواست کنندگان پرداخت. در این هماهنگی به تعداد ۲۵ تلفن پاسخ داده شد.

"سامد" مخفف «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» است که زیر نظر مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و استانداری ها اداره می شود و هدف آن ایجاد بستر مناسب برای ارائه درخواست‌های مردمی از دولتمردان و شکایات و انتقادات مردم از عملکرد دستگاه‌های دولتی است.

سرشماره " ۱۱۱" به عنوان یکی از کانال های ارتباطی با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در نظر گرفته شده است به نحوی که از هر نقطه از کشور که با این شماره تماس گرفته شود به طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار می شود.