شناسهٔ خبر: 119619 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلوگاه خبرداد:

بهره برداری ازعملیات احداث آبرو در محور گلوگاه - دامغان

مازندران- کرمانی مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گلوگاه از بهره برداری از اجرای عملیات احداث آبرو کیلومتر ۱۰ محور گلوگاه –دامغان به طول ۱۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، ابوالفضل کرمانی خلیلی اظهار داشت: در راستای رفع نقاط حادثه خیز (سیل گیر) و افزایش ایمنی محور فرعی گلوگاه-دامغان ، با احداث آبرو در کیلومتر ۱۰محور به طول ۱۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال ایمن گردید.

وی همچنین از بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی نظام محله تیله نو(جاده شاه عباسی) به طول ۱ونیم کیلومتر خبر داد و گفت: ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها از جمله بازسازی، بهسازی و آسفالت راه‌های فرعی و روستایی موجب تسهیل در داد و ستد و افزایش درآمد روستاییان شده و مانع مهاجرت آنها به شهرها می‌شود و این محور از راههای پدافندی شهرستان گلوگاه و جایگزین محور شریانی بهشهر-گرگان در مواقع اضطراری میباشد که در جهت رعایت اصول پدافندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کرمانی خلیلی در مورد ایمن سازی محورهای ارتباطی حوزه استحفاظی خود خاطرنشان ساخت: خط کشی محور گلوگاه-نیالا- دامغان به طول ۱۵ کیلومتر با هدف افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات هم انجام پذیرفت.

وی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاری قوس ، مسیرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  است.