شناسهٔ خبر: 119634 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اجرای طرح ضربتی راهداری گلستان:

دستفروشان حریم راههای رامیان جمع آوری شدند

راهداری گلستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رامیان از جمع آوری و هدایت ۱۰ دستفروش حریم راههای این شهرستان با اجرای طرح راهداری ضربتی محوری خبرداد و گفت: این دستفروشان جهت ادامه فعالیت و طبق هماهنگی با دستگاههای ذیربط به مکان های درنظرگرفته شده برای آنها هدایت شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، رمضانعلی نظری با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف اجرای طرح راهداری ضربتی، منظرآرایی و افزایش زیبایی محورهای حوزه است، افزود: یکی از اولین اقدامات برای افزایش زیبایی محورهای اصلی، جمع آوری ۲۵ کیلومتر از خاک های رفیوژ میانی آنها بوده است.

به گفته وی، این اداره در نظر دارد در هفته درختکاری و منظر آرایی حریم راه با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری برای کاشت نهال و ایجاد کمربند سبز در محورها اقدام کند.

نظری ادامه داد: تسطیح، شانه سازی و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از حریم راهها، تعمیر گاردریل های معیوب ۱۰ نقطه از محور اصلی آزادشهر- علی آباد و آشکارسازی ۴ نقطه پرتصادف دوربرگردان جنگل دلند و دوربرگردان مازیاران از فعالیت های دیگر طرح راهداری ضربتی برای ایمنی راههاست.

وی همچنین از ترمیم ۵ مورد پست روشنایی، لکه گیری ۱۰۰ مترمکعب از محور رامیان- شاهرود، نصب ۶ فقره تابلوی اخباری، انتظامی و هشدار در ۳ محورارتباطی شهرستان از جمله محور علی آباد- آزادشهر و تنقیه ۴ فقره از پل های حوزه استحفاظی از فعالیت های انجام شده دیگر این طرح به شمار می رود.

طول راههای استحفاظی شهرستان رامیان ۲۶۵ کیلومتر است که طرح راهداری ضربتی در ۳۷ کیلومتر از محورهای اصلی و بزرگراهی آن در حال اجراست.