شناسهٔ خبر: 119708 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد خبر داد :

تسطیح، رگلاژ و ترمیم ۴۶۵ کیلومتر از شانه محورهای مواصلاتی شهرستان مهاباد

شانه محورهای مواصلاتی شهرستان مهاباد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد از تسطیح، رگلاژ و ترمیم ۴۶۵ کیلومتر از شانه محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ۷ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) ، رحمت نویدی نیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد با شرح اهم اقدامات این اداره برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان در ۷ ماهه گذشته از سال جاری گفت : در این مدت ۳۲۲ عدد گاردریل در محورهای ارتباطی مهاباد نصب شده و ۲۸۵ عدد گاردریل نیز  تعمیر و بازسازی شده  است.

این مقام مسئول افزود: در این مدت ۶۲ عدد تعمیر نرده حفاظ و قرنیز ، ۴۶۵ کیلومترتسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها ، ۱۳۰ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم ، ۴۰۷ عدد نصب تابلو و علائم و ۷۸۰ عدد جمع آوری ، بازسازی و تعمیر تابلو و علائم توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد انجام شده است.

نویدی نیا اظهار داشت : در ۷ ماهه گذشته از سال جاری ۱۴۰ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی شهرستان مهاباد صورت گرفت و ۱۳۷ عدد چراغ چشمک زن تعمیر و نصب شد.

وی از ۴۰ عدد تنقیه پل ، ۱۰۵ عدد تعمیر چراغ های روشنایی یا تابلوهای برق ، ۱۳۸ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه ، ۹۵ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه ، نصب ۵۰ قطعه نیوجرسی مفصلی بتنی و ۱۹۴۰ تن نخاله برداری به عنوان سایر اقدامات این اداره برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان تا پایان مهرماه سال جاری یاد کرد.