شناسهٔ خبر: 119723 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

ششمین نمایشگاه حمل و نقل با اولویت پاسخگویی و شرکت دانش بنیان ها برگزار می شود

نمایشگاه حمل و نقل معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از ارائه عملکردها، پاسخگویی، اطلاع رسانی، امکان حضور دانشگاه ها، دانش بنیان ها و برگزاری نشست های خبری و تخصصی در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به منظور توسعه صنعت حمل و نقل کشور و معرفی اقدامات شرکت ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته ۲۷ آذر در مصلی امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و تا ۲۹ آذر ماه ادامه دارد؛ براین اساس  نشست هماهنگی برنامه های این نمایشگاه با حضور شهریار افندی زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

 معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، پس از شنیدن پیشنهادها و نظرها، تصریح کرد: لازم است شرکت های دانش بنیان هر یک از شقوق حمل ونقل در کنار سازمان ها و شرکت های همان حوزه قرار گیرند و هر قسمت نمایشگاه بر اساس فعالیت سازمانی شکل داده شود.

وی همچنین با ارائه پیشنهاد ایجاد میز خدمت برای سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی و ایجاد فضا برای حضور شرکت‌های مسافری و ارائه خدمات به مخاطبان، خواستار حضور دانشگاه‌های مرتبط با صنعت حمل و نقل و برگزاری کارگاه‌های تخصصی در این نمایشگاه شد.

افندی‌زاده در ادامه بر اهمیت این نمایشگاه در راستای معرفی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی تاکید و اعلام کرد: در محوطه نمایشگاه برای  آشنایی  بازدید کنندگان و بهره‌گیری پیمانکاران و سازمان‌ها و شرکت ها، ماشین آلات به نمایش گذاشته شود.

همچنین در این نشست وحید قربانی،‌ سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر فراهم کردن امکان حضور نشریات تخصصی در نمایشگاه و پوشش مناسب اطلاع رسانی، پاسخگویی و تبیین عملکردها و فعالیت ها و به ویژه اقدامات در حال انجام را از ویپگی های مد نظر این نمایشگاه بر شمرد.

برگزاری کنفرانس‌ها، نشست ها و میزگردهای تخصصی با حضور مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌ها و فعالان اقتصادی و شرکت های دانش‌بنیان حوزه‌ها با محوریت معرفی توانمندی‌ها از جمله مواردی بود که برای برگزاری این نمایشگاه بر آن تاکید شد.

ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته از ۲۷ الی ۲۹ آذر ماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.