شناسهٔ خبر: 119729 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان خبر داد؛

تعریض، بهسازی و روکش آسفالت محور جغین در حال انجام است

تعریض، بهسازی و روکش آسفالت محور جغین درشهرستان رودان ، استان هرمزگان  در حال انجام است معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، گفت: تکمیل، تعریض، بهسازی و روکش آسفالت محور جغین در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، گفت: تکمیل، تعریض، بهسازی و روکش آسفالت محور جغین در حال انجام است. 

علیرضا محمدی در ارتباط با این خبر، اظهار کرد: این پروژه از اواسط شهریور ماه سالجاری آغاز شده و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی همراه است وامیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در وقت معین به پایان برسانیم.

وی در ادامه افزود: برای تکمیل، تعریض ، بهسازی، بازسازی و روکش آسفالت محور جغین که به طول هفت کیلومتر در حال انجام است اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: هدف از اجرای پروژه بالا بردن ظریب ایمنی، کاهش تصادفات، افزایش ظرفیت عبور و مرور و دسترسی آسان کشاورزان و باغ داران منطقه است.

محمدی، ابراز داشت: این محور در بخش جغین در شهرستان رودان و قرار دارد.

وی بیان کرد: تعریض و بهسازی جاده‌ها می تواند نقش بسزایی در خدمت‌رسانی، ارتقای ایمنی و کاهش ترافیک بیشتر به جامعه هدف دارد و به حمدالله در این امر در سال‌های اخیر توسط این اداره کل کارهای خوبی صورت گرفته است.