شناسهٔ خبر: 119735 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

با برگزاری بازدیدهای دوره‌ای، موانع و مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل پروژه‌ها بررسی می‌‎شود

مهندس اسماعیلی زنجان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان سهم بزرگی از اشتغال این استان را به خود اختصاص داده است و اشتغال نیروهای متخصص و فنی در پروژه‌ها بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،اصغر اسماعیلی ظهر پنجشنبه در اولین روز کاری خود در مراسم بازدید معاونین امور عمرانی و اقتصادی استانداری زنجان از آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب زنجان، با بیان اینکه برنامه اداره کل و شهرسازی استان زنجان بر این است که هر دو هفته یک بار بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شود، گفت: این بازدیدها باعث می‌شود از نزدیک در جریان جزئیات و موانع پروژه ها قرار گرفته و بررسی‌های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه این بازدیدها باعث می‌شود در جریان جزئیات پروژه‌ها ی مسکن ملی قرار بگیریم، اظهار داشت: در این راستا موانع و مشکلات سر راه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جلسه‌ای که با حضور پیمانکاران و مشاوران پروژه‌ها برگزار می‌شود مطرح شده و می‌توانیم قدم‌های خوبی را برای روند سریع پروژه‌های مسکن برداریم.

سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه در پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان و به خصوص پروژه های نهضت مسکن ملی نیروی انسانی عظیمی مشغول به کار هستند، افزود: نیروهای متخصص و فنی که در این پروژه‌ها همکاری دارند برای اداره کل راه و شهرسازی استان بسیار با ارزش و مهم هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مهندسین مشاور، پیمانکاران، ناظرین و نیروی انسانی متخصص و فنی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای بخش فنی استان زنجان است، تاکید کرد: باید از این ظرفیت در استان به نحو احسن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بازوهای اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان همین نیروی انسانی پروژه‌ها هستند، ادامه داد: ما به داشتن چنین نیروهای متخصص و توانمندی نیاز داریم و با تمام توان از آنها حمایت خواهیم کرد.

سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای اقشار کم برخوردار جامعه است، ادامه داد: باید مشکلات مربوطه به خوبی رصد شود و برای رفع آنها تعامل لازم با دستگاه‌های مختلف صورت گیرد.

اسماعیلی افزود: باید برای روند سریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن همه تلاش کرده و نسبت به هر چه زودتر خانه دار کردن مردم تعامل لازم را داشته باشیم.