شناسهٔ خبر: 119856 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:

رشد ۱۴ درصدی تناژ جابجایی محصول استراتژیک سیمان در مهر ماه سال جاری

جابجایی محصول استراتژیک سیمان در مهر ماه سال جاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رشد ۱۴ درصدی تناژ حمل شده سیمان در مهر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : طبق آمار در مهر ماه امسال نزدیک به ۳۲۳ تن سیمان در قالب ۱۹ هزار و ۲۳۰ سفر در استان حمل شد که این مقدار نسبت به مقدار حمل شده و تعداد سفر مهر ماه سال قبل به ترتیب ۱۴ و ۱۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در مهر ماه سال جاری همچنین شاهد جابجایی نزدیک به یک میلیون و ۱۴۷ هزار تن کالای دیگر  با انجام افزون بر ۸۱ هزار سفر توسط ناوگان عمومی بار استان آذربایجان غربی بوده ایم.

این مقام مسئول اظهار داشت: تعداد کل راننده های فعال بخش حمل و نقل باری تا پایان مهر ماه سال جاری ۳۳۹۴۲ نفر بوده که از این تعداد ۲۰۰ راننده در مهر ماه وارد چرخه رانندگان حمل و نقل باری استان شدند.

آرامون ادامه داد: تعداد کل ناوگان باری فعال استان تا پایان مهر ماه ۳۲۷۸۹ دستگاه با عمر متوسط ۱۶.۴۱ سال بوده که در مهرماه امسال برای ۱۱۸ دستگاه ناوگان باری کارت هوشمند صادر شده است.