شناسهٔ خبر: 119869 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

دشمن به دنبال ایجاد تردید در حقانیت و موفقیت جمهوری اسلامی است

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: در فتنه اخیر دشمن به دنبال ایجاد تردید در حقانیت و موفقیت جمهوری اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در همایش کارمند بصیر انقلابی که در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که دنیا به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود و قله انسانیت و معنویت را به اصطلاح برف بی دینی پوشانده بود.

وی افزود: هیچ تحلیل‌گری تصور نمی‌کرد انقلاب اسلامی آن هم با این ویژگی الهی و دینی و با رهبری یک مرجع دینی شکل گیرد. غربی‌ها دین را برای همیشه تمام شده می‌دانستند ولی امام خمینی (ره) یکبار دیگر به دین در دنیا حیات مجدد بخشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بیان کرد: در فرهنگ دینی ما، حوادثی که با مخلوط شدن درست و غلط شاهد این باشیم که تشخیص جبهه حق از باطل سخت شده، همچون جنگ جمل تعبیر به فتنه می شود و کار را برای مردم سخت می کند.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به فتنه سال ۱۳۸۸، ادامه داد: در روزهای گذشته نیز با فوت مهسا امینی و جریان های به راه انداخته شده در فضای مجازی شاهد یک فتنه جدید بودیم.

وی یادآور شد: در روایات دینی ما موضوع فتنه و چگونگی مواجهه با این فتنه های مشخص و روشن است چراکه فتنه هلاکت ستمگران و مستکبران را به ارمغان می آورد و زمین را از فاسقان پاک می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: در زمان ظهور امام زمان(عج)، مردم به دو گروه مومن و کافر تقسیم می شوند و منافقی وجود ندارد. در فتنه ها چهره های نفاق روشن می­شود.

حجت الاسلام رستگار تصریح کرد: در حالی که فتنه ها یک تهدید به شمار می روند می توان آنها را به فرصتی برای شناخت ضعف ها تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه در فتنه اخیر دشمن دست به ایجاد تردید در حقانیت و موفقیت جمهوری اسلامی زده است، اذعان کرد: دشمن برای متلاشی کردن یک جامعه در قدم نخست با ایجاد شبهه در ذهن جوانان و نوجوانان دست به هویت سوزی می زند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: ایران اسلامی تنها در ۱۶ درصد فضای مجازی فعالیت دارد و مابقی این فضا در اختیار دنیای استکبار است.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عصر هژمون آمریکا به پایان رسیده و جهان در آستانه‌ یک نظم جدید است، گفت: تمدن غرب بواسطه پایه ضعیف که برمبنای آن استوار است؛ دیریا زود نابود می شود. تقلاهای غرب برای به تاخیر انداختن این سقوط تمدنی و ممانعت از شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز در جهاد تبیین به صراحت بیان نیازمندیم تا بتوانیم در برابر تهاجم فکری دشمنان ایستادگی و حتی بر آن‌ها غلبه کنیم.