شناسهٔ خبر: 11987 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

متن و تصویر نامه منتشر شد؛

نامه آخوندی به سیف/ افزایش وام مسکن مهر خارج از نوبت در شورای پول و اعتبار بررسی شود

ولی الله سیف در جمع خبرنگاران کمیسیون اعتباری بانک مرکزی اختصاص تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به تمام واحدهای مسکن مهر را تصویب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیش از این اعلام شد که وزارت راه و شهرسازی به ریاست جمهوری پیشنهاد کرد که مبلغ ۵۵۰۰ میلیارد تومان برای تمام واحدهای مسکن مهر اختصاص یابد و معاون اول رئیس جمهور با این درخواست موافقت کرد. با پیگیری‌های مستمر وزارت راه و شهرسازی، افزایش سقف کلی تسهیلات مسکن مهر در کمیسیون اعتباری بانک مرکزی به تصویب رسید و جهت تصویب نهایی به شورای پول و اعتبار ارجاع شد.

وزیر راه و شهرسازی همواره بر تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر و تحویل آن به صاحبان آنها تاکید دارد و در همین راستا خواستار پیگیری افزایش سقف تسهیلات فردی برای واحدهای مسکن مهر شده است.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی درخواست کرد تا این موضوع خارج از نوبت در جلسه شورای پول و اعتبار مطرح و ابلاغ شود تا با تشخیص وزارت راه و شهرسازی در جهت تسریع در تکمیل واحدها و فروش اقساطی تسهیلات آنها نسبت به افزایش سقف فردی تسهیلات پروژه‌های باقیمانده به مبلغ ۳۰ میلیون تومان ابلاغ شود.

متن نامه وزیر راه و شهرسازی به رئیس کل بانک مرکزی به این شرح است: 

نظر شما