شناسهٔ خبر: 119871 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۷ماهه گذشته انجام شده است:

ثبت بیش از ۱۸ میلیون تردد تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای استان اردبیل

تردد خراسان جنوبی.jpg رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:۱۸ میلیون و ۵۴۵هزار تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،امید نسیمی دربازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل- آستارا با بیان اینکه در ۷ ماهه گذشته محور نیر-اردبیل،آستارا-اردبیل و اردبیل آستارا به ترتیب بیشترین تخلف تردد فاصله غیرمجاز را به خود اختصاص داده اند گفت:در این مدت ۱ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۷۵۸ تخلف در محور نیر- اردبیل،۱ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۲۹۶تخلف در محور آستارا- اردبیل و ۱ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۵۷۹ تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل- استارا ثبت شده است.

وی در ۷ ماهه گذشته از ثبت  ۶۷۸ هزار و۱۸۳ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان کرد:در مدت یاد شده محور آستارا-اردبیل با ۱۱۶ هزار و ۵۶۲ تردد،اردبیل- سرچم با ۷۷ هزار تردد و اسالم- خلخال نیز با ۶۵ هزار و ۸۴۲ ترددجزوه محورهای پرتخلف استان در تردد سبقت غیر مجاز است.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ثبت ۱۰ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۲۹ تردد را در محورهای مواصلاتی استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد :نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۷ میلیون و ۲۸۸ هزار تردد بود در ۷ ماهه امسال ۴۳ درصد افزایش را شاهد هستیم.

نسیمی ۸ درصد از کل تردد استان را مربوط به وسیله نقلیه سنگین عنوان کرد و اظهار داشت:انتظار داریم رانندگان با رعایت سرعت و سبقت مطمئنه جهت حفظ جان خود وسایر مترددین به علائم راهوردر جاده ها توجه داشته باشند.

وی از فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبردادو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.