شناسهٔ خبر: 119873 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار هرمزگان:

عملیات اجرایی احداث ۱۸۱۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سیریک و جاسک آغاز شد/ تعهد چهار ساله در خصوص تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان انجام شد

آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن جاسک -هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان عملیات اجرایی احداث ۱۸۱۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سیریک و جاسک آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(هرمزگان)، با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان عملیات اجرایی احداث ۱۸۱۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سیریک و جاسک آغاز شد.

دوستی در حاشیه کلنگ زنی این طرح گفت: طرح نهضت ملی مسکن و قول خانه دار شدن مردم یکی از وعده‌های مهم دولت سیزدهم است، خوشبختانه در استان تعهد چهار ساله خود در خصوص تامین زمین را به نتیجه رسانده‌ایم.

وی افزود: برای استان هرمزگان تعهد چهارساله دولت تامین حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی بوده که تاکنون برای تمام این میزان مسکن مطابق تعهد، زمین تامین شده و علاوه بر آن نیز باتوجه به رشد جمعیت زمین مازاد درنظر گرفته شده تا زمان بازشدن مجدد سامانه ثبت نام در خصوص تامین زمین مشکلی وجود نداشته باشد.

استاندار هرمزگان گفت: مطابق آخرین آمار، استان هرمزگان در خصوص تامین و تخصیص زمین ویلایی در کشور اول است و اراده کامل برای اجرایی کردن دستورات ریاست جمهوری در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: این دولت خود را مکلف می‌داند به وعده‌های خود عمل کند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکل مسکن، دولت در همین راستا گام بر می‌دارد تا شرایط بهتری برای جوانان فراهم شود که بتوانند تشکیل خانواده بدهند.

عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان نیز در این مراسم با بیان اینکه در مرکز استان واحدها در حال ساخت  و دارای پیشرفت است، اظهار داشت: از امروز و درگام دوم برنامه فازبندی و ساخت واحدها در شهرستان ها آغاز خواهد شد و پیگیری مستمر خواهیم کرد که طبق زمانبندی و در موعد مقرر پروژه ها به اتمام رسد.

وی تصریح کرد: طراحی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که زمین به اندازه کافی وجود دارد به شکل یک طبقه حیاط‌دار و حداکثر در ۳ طبقه واحد آپارتمانی و در کلانشهرها حداکثر تا ۷ طبقه احداث می‌شود.