شناسهٔ خبر: 119878 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تهران از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح شد؛

ثبت ۴۲ هزار مورد آزمایش در ۲۰ پروژه مهم عمرانی استان تهران

آزمایشگاه در بازدید مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو شورای فنی استان تهران از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، ثبت ۴۲ هزار مورد آزمایش در ۲۰ پروژه مهم عمرانی استان تهران اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز، دوشنبه، ۲۳ آبان ماه، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک میزبان ششمین نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضاء شورای فنی استان تهران بود و علی محمد اسمعیلی عضو هیات مدیره، فرهاد احمدنیا معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، احمد نوعی قالیباف مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران و قوامی نژاد مدیر نظام فنی اجرایی و دبیر و دیگر اعضاء شورای فنی استان تهران در محل سالن کنفرانس شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این نشست حضور یافتند.

در این نشست قالیباف با اشاره به توانمندی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: آزمایشگاه استان تهران طی سال گذشته موفق شد بیش از ۷۵ هزار مورد آزمایش کنترل کیفیت با هدف ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی در سطح استان تهران به ثبت برساند و از ابتدای امسال نیز موفق به ثبت ۴۲ هزار مورد آزمایش در ۲۰ پروژه مهم عمرانی استان شده است و توانسته است نقش آفرینی ویژه و تاثیرگذاری در ارتقاء کیفی، کاهش هزینه و افزایش طول عمر مفید پروژه‌های ملی و استانی داشته باشد.

در ادامه جلسه نیز فرهاد احمدنیا معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گزارش کاملی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و همچنین تجهیزات منحصربه‌فرد آزمایشگاهی شرکت ارائه و به سوال‌های حاضران پاسخ داد.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در پایان این نشست مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و همچنین اعضاء شورای فنی استان تهران از بخش‌های مختلف شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بازید خواهند کرد و از نزدیک با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت آشنا می‌شوند.