شناسهٔ خبر: 119887 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اولویت های سومین نمایشگاه بین المللی مسکن را تشریح کرد؛

تقویت گنگره علمی و انعقاد تفاهم نامه در حوزه مسکن

خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در حاشیه جلسه سیاستگذاری سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی الویت های نمایشگاه امسال را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران )؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: استان تهران ۲ الی ۴ بهمن ماه امسال میزبان بزرگترین اتفاق مسکن در حوزه ایران و کشورهای منطقه است و مقرر است سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی (شهر ساخت) به همراه گنگره علمی مسکن و شهرسازی طی این سه روز برگزار شود.

وی در ادامه گفت: در جلسات متعدد شورای سیاستگذاری نمایشگاه مذکور که جلسه چهارم آن روز گذشته در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد به دنبال برگزاری گنگره علمی با حضور اصناف ، شرکت ها و بخش دانش بنیان دانشگاهها ، شرکتهای سازنده و مشاور و ... هستیم.

وی افزود : اتاق اصناف ایران با ۱۸ اتحادیه اصناف در حوزه مسکن در این نمایشگاه حضور دارد ضمن آنکه انبوه سازان در استان تهران و کشور، سازمان نظام مهندسی ، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران و بسیاری از نهادها و ارگانها و انجمن ها نیز حضور خود را چه در عرصه نمایشگاهی و چه در عرصه علمی اعلام کرده‌اند .

وی از طراحی پوسترهای علمی کنگره تا پایان آذر ماه و همچنین آماده شدن سخنرانان برای پنل های علمی خبر داد و گفت: مدت زمان ارائه سخنرانان هر پنل ۲۰ دقیقه خواهد بود و در این خصوص علاوه بر ایرانی ها  سخنرانانی از کشورهای ترکیه ، کانادا و اسپانیا تاکنون موضوعات سخنرانی و موارد حضور خود را در نمایشگاه اعلام کرده اند.

وی خطاب به مهندسان ، پیمانکاران ، مشاوران و جامعه مهندسی ساختمان کشور گفت: از فرصت نمایشگاه برای ارائه پیشنهادات استفاده کنید.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد در پایان نمایشگاه خروجی پیشنهادات را پس از بررسی در اختیار نهادهای ذیربط بالاخص معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی و سایر وزارتخانه های ذیربط جهت اجرایی شدن موارد قرار خواهیم داد.