شناسهٔ خبر: 119945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور عمرانی استانداری زنجان:

هم‌فکری با اداره کل راه و شهرسازی در طرح‌های توسعه گردشگری ضروری است

شعاعی معاون هماهنگی عمرانی استانداری زنجان معاون امور عمرانی استانداری زنجان،با بیان اینکه پروژه مسکن ملی جزو پروژه های مهمی است،گفت: استان زنجان به عنوان استان پیشتاز در این طرح در کشور مطرح است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)؛سید محمد شعاعی ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،بر لزوم استفاده از تجارب و توانمندی های مدیرکل سابق استان مسعود بیات منش تاکید کرد  گفت: استفاده از این ظرفیت برای اجرای سریع پروژه ها بسیار مهم است. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های مجموعه است که کمک می‌کند مدیر در انجام وظایف محوله کار کند تا برنامه های خود را اجرا کند،گفت: بنابراین نیروی انسانی برای هر دستگاه اجرایی بسیار با ارزش بوده و یک سرمایه است. 
معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: بیات منش فردی توانمند است و با جدیت پای کار بوده و با خلاقیتی که دارد توانست پروژه های بسیار عظیمی را تعریف کند. 
شعاعی تاکید کرد: بدنه وزارت راه و شهرسازی از توانمندی و تخصص بیات منش  استفاده خواهد کرد و امیدواریم در پست جدید خود موفق باشند. 
وی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و بیان داشت: این استان در اجرای این طرح  بسیار خوب کار کرده است و از دستگاههای اجرایی در خواست می شود نسبت به اجرای این طرح همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی را داشته باشند. 
معاون امور عمرانی استانداری زنجان گفت: در حوزه‌های مختلف کاری اداره کل راه و شهرسازی از پروژه‌ها حمایت می‌کنیم چرا که این مجموعه مدیری با کیفیت و تاثیرگذاری داشته است.

شعاعی با اشاره به اینکه پروژه مسکن ملی جزو پروژه های مهمی است و استان زنجان به عنوان استان پیشتاز در این حوزه در سطح کشور مطرح است،افزود: برای رفع مشکلات و چالش ها باید تلاش کنیم و در حوزه نهضت ملی مسکن با تمهیدات صورت گرفته دغدغه‌های زیادی داریم و باید با همفکری مشکلات را رفع کنیم.  

شهر زنجان در حوزه بازآفرینی گره‌هایی دارد
وی با بیان اینکه شهر زنجان در حوزه بازآفرینی گره‌هایی دارد که باید حل شود،بیان داشت: در این زمینه به صورت جدی کارهایی صورت می‌گیرد که اداره کل راه و شهرسازی استان در برطرف کردن این گرها می تواند نقش مهمی را ایفا کند. 
معاون امور عمرانی استانداری زنجان،با بیان اینکه بخش گردشگری جزو حوزه‌های مهم بوده و با صرف هزینه کمتر توجیه اقتصادی بالایی دارد،ادامه داد: در طرح‌های توسعه گردشگری مسائلی وجود دارد که در رفع این مسائل ،همفکری اداره کل راه و شهرسازی ضروری است.